|
Post by Admin on Apr 6, 2023 21:48:52 GMT 1
Hoi Guys,
Graag wil ik jullie hulp vragen bij het volgende : Ik draai hier met RadioBoss, die een stream genereerd via de interne server van RadioBoss. Op de website "vang" ik de stream met de meest simple HTML-Tag die je kunt vinden :
<audio src="http://31.21.100.234:8000" controls></audio>
Het ip-Adres klopt , de stream (8000) ook, en staat geconfigureerd in mijn modem
Tot op heden heeft het allemaal gewerkt, en het is "plotseling" anders, als je de website raadpleegd, ZIE je het "play"- knopje zwart zijn, maar op het moment dat de pagina helemaal geladen is, wordt 'ie grijs, en reageert helemaal nergens meer op.
Omdat ik nogal wat commentaar kreeg via FaceBook, heb ik als alternatief de audio player van MUZES geprobeert. Deze werkt op de site van MUSES prima, en geeft ook de player weer, niets aan de hand dus, maar zodra ik HTMAL code kopieer van MUSES, en deze in mijn webpagina plak, gebeurt er (op mijn website) dus helemaal niets meer, geen player, geen geluid, en het ergste is, het lijkt wel of het complete script van MUSES genegeerd word hier.
RadioBoss geeft (lokaal) wel geluid, en zo heeft het allemaal gewerkt, alleen nu dus niet meer......
De configuratie van RAdioBoss is in orde, en is geconfigureerd met de lokale stream-server (poort 8000) ERGENS ontbreekt de link tussen de server, en de <AUDIO> TAG , en.of het script van MUSES.
Iemand enig idee hoe ik de boel weer aan de praat krijg ?
Dank voor het meedenken, Rob,Studio192.nl/
De pagina waar het om draait kun je vinden op 31.21.100.234/MUS_192Live.html
ALLE hulp word op prijs gesteld :-) Thanks !!
|
|
|
Post by Admin on Apr 6, 2023 21:49:47 GMT 1
Ik zie overigens WEL een onbekende vertraging bij het raadplegen van diverse website's....
|
|